czwartek, 5 grudnia 2019

Ciasteczka w słoiku

Na ten pomysł natknęłam się kilka lat temu na Pinterest. Do tej pory jeszcze go nie wykorzystałam, ale pamiętałam o tym nietypowym pomyślę na drobny upominek.



Do wykonania ciasteczek w słoiku wykorzystałam prosty słoik litrowy z namalowanym na nim Mikołajem
 Kiedyś na ciasteczka, ale już upieczone, wykonałam słoiki z bałwankiem, Mikołajem i choinką. Ciasteczka zostały zjedzone ale niektóre słoiki się w domu ostały.

Do słoika wsypałam sypkie składniki ciasteczek: mąką, cukier, płatki owsiane, czekoladę, orzechy, proszek do pieczenia, cynamon.
W słoiku powstały ciekawe warstwy. Do słoika dołączyłam karteczkę z listą pozostałych składników oraz z instrukcją wykonania.
Zakręciłam pełny słoik a zakrętkę obłożyłam czerwonym filcem i przewiązałam sznurkiem. Udekorowałam wieczko jeszcze sztuczną gałązką, bombką szklaną oraz dzwoneczkiem.

Przepis na ciasteczka :
Czekoladowe ciasteczka z kawałkami czekolady 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz