środa, 10 stycznia 2018

Wyzwanie czytelnicze - Przeczytam 52 książki w 2017 roku - 52 Book Challenge PL - podsumowanie

To już trzeci rok, kiedy biorę udział w wyzwaniu czytelniczym:
Przeczytam 52 książki w 2018 roku (obecnie:)
https://www.facebook.com/events/400333280402861/
https://www.facebook.com/52bookchallenge/
Dopóki nie zaczęłam liczyć książek, które czytam nie widziałam że jest tego aż tyle.
W 2016 przeczytałam 62 książki  natomiast w roku 2017 aż 68. To dużo biorąc pod uwagę jak niewiele czasu mam na czytanie, raptem droga do pracy i z pracy (autobus lub auto jeśli mężuś odwozi). W domu udaje mi się czasem przeczytać kilka stron a przy naprawdę wciągającej książce zdarzyło mi się parę nocy iść spać nieomalże nad ranem :)


A to moja zeszłoroczna lista czytelnicza"
1. David Morrell " Podwójny Wizerunek"
2. Graham Masterton "Wyklęty"
3. Lisa Jackson "Nie chcesz wiedzieć"
4. Jeffrey Archer "Ale to nie wszystko" - 15 opowiadań
5. Carlos Ruiz Zafon "Książę mgły"
6. James Rollins, Rebecca Cantrell "Ewangelia Krwi"
7. Jeffery Deaver "Kolekcjoner skór"
8. Gabriel Garcia Marquez "Miłość w czasach zarazy"
9. Patrick Lee "Sygnał"
10.  James Rollins, Rebecca Cantrell "Niewinna krew"
11. Enrique Moriel "Miasto poza czasem"
12. Lisa Jackson "Wyspa kłamstw"
13.  James Rollins, Rebecca Cantrell "Diabelska krew"
14. Kate Mosse "Labirynt"
15. Charlotte Link "Nieproszony gość"
16. WOjciech Cejrowski "Rio Anaconda"
17. J.M. Coetzee "Dzieciństwo Jezusa"
18. Erich Seal "Bez sentymentó"
19. Dawid Rosenfelt "Na ostatnią chwilę"
20. Daniel Silva  "Angielski zabójca"
21. Tami Hoag "Zabić posłańca"
22. Graham Masterton "Białe kości"
23. Tony Parsons "Kroniki rodzinne"
24. Jesus Diaz ""Opowiedz mi o Kubie"
25. Charlaine Harris "Małe kłamczuchy"
26. Jonathan Carroll "Poza ciszą"
27. Ruth Ware "W ciemnym mrocznym lesie"
28. Eric-Emmanuel Shmitt "Oskar i pani Róża"
29.  Jonathan Carroll  "upiorna dłoń"
30.  Eric-Emmanuel Shmitt  "Pan Ibrahim i kwiaty koranu"
31. Jere Hoar "Zbrodnia doskonała"
32. Dean Koontz "Oszukać strach"
33. Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
34. Eric-Emmanuel Shmitt  "Noc ognia"
35. Toffany snow "Nie zawracaj"
36. Alex Kava "Cieni Nocy"
37. Kati Hiekk Apeto "Bezsilni"
38. Tiffany Snow "Zwróć siędo mnie"
39. Matilde Asensi "Ostatni Katon"
40 Lisa Gardner "Niepewność"
41. Matilde Asensi "Powrót Katona"
42. Tiffany Snow "Punkt zwrotny"
43. Tiffany Snow "Nie Twój ruch"
44. J.P. Delaney "Lokatorka"
45. Alex Marwood "Najmroczniejszy sekret"
46. Lisa Gardner ":Dom dla lalek"
47. Jonathan Carroll "Dziecko na niebie"
48. Raphael Montes "Sekretna kolacja"
49. terri L. Austin "Caffe Criminale śledztwo Rose Strickland"
50. Graham Masteton "Upadłe anioły"
51. Nuela Ellwood "Kości mojej siostry"
52. Marel Stelar "Niepamięć"
53. Harlan Coben "Już mnie nie oszukasz"
54. Raphael Montes "Dziewczyna w walizce"
55. Jonr Lier Horst "Szumowiny"
56. Robert Bryndza "Dziewczyna w lodzie"
57. James Patterson Marshall Karp "NYPD RED scenariusz Mordercy"
58. Ken Follet "Skandal z Modiglianim"
59. Diane Chamberlain "Światło nie może zgasnąć"
60. Damien Boyd "W linii prostej"
61  Tess Gerritsen "Igrając z ogniem"
62. James Patterson Marshall Karp"NYPD RED Zdążę Cię zabić"
63. Johanne Mo "Tak sobie wyobrażałam śmierć"
64. Dean Koontz "Poszukiwana"
65. James Rollins "Linia Krwi"
66. Gullausme Musso "Dziewczynba z Brooklynu"
67.Fiona Barton "Wdowa"
68. Peter Robinson "Mroczne Miejsce"


I kilka cytatów:

"- moja ukochana żona obchodziła setne urodziny około dwóch tygodni temu, ale niestety nie dostała jeszcze telegramu od królowej
- zechce Pan chwilę poczekać - rzekł Cronshan - sprawdzę w rejestrze (...) Jej Królewska Mość wysłała pańskiej żonie telegram z okazji jej setnych urodzin pięć lat temu"
 Jeffrey Archer "Ale to nie wszystko" - 15 opowiadań
Fragment z opowiadania pt. " Telegram urodzinowy od królowej"


"masz oczy w kolorze egipskiego błękitu jak bóg słońca Ra"
James Rollins, Rebecca Cantrell "Ewangelia Krwi"

"Miałam wtedy siedemdziesiąt trzy lata, więc praktycznie byłam mlodą kobietą"
Diane Cramberlain :Światło nie może zgasnąć"

Utraconego czasu nic nie zwróci - średniowieczne przysłowie oksytańskie
Z książki Kate Mosse "Labirynt"

"Miłość: pułapka szczęścia, której nienawidził i pragnął zarazem, i z której nie było ucieczki"
"Poczuł jej obecność, zanim ją ujrzał (...): było to cielesne spojrzenie, które dotknęło go niczym wyciągnięty palec"
"To niewiarygodne, jak można czuć się szczęśliwą przez tyle lat, mimo tylu kłótni, tylu upierdliwości i tak na prawde kurwa, nie wiedzieć, czy to miłość czy nie"
Gabriel Garcia Marquez "Miłość w czasach zarazy"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz