niedziela, 1 stycznia 2017

Sylwestrowa zabawa w odliczanie godzin


U nas była to zabawa sylwestrowa natomiast można ją przeprowadzić przy innej okazji lub bez okazji.Agnieszce tak się spodobało, że jeszcze dzisiaj zabawę z innymi zadaniami powtórzyliśmy a zamiast balonów użyliśmy czapki z której każdy losował zadanie dla siebie.
A jak to wyglądało wczoraj?
Zadania napisałam na kartce, wycięłam, zrolowałam i do balonów wrzuciłam po jednym zadaniu na każdy balon.
Na balonach napisałam pisakiem cyfry od 16 do 24, które wyznaczał godzinę o której balon należy potraktować igłą aby wyjąć karteczkę z zadaniem.
 Agnieszka z niecierpliwością czekała na każdą pełną godzinę aż do północy. A po wykonaniu wszystkich zadań, obejrzeniu fajerwerków poszła spać :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz