środa, 4 września 2024

W poszukiwaniu tropów - zabawa w mące

 Pomysł pojawił się po kilku wycieczkach do lasu, kiedy to napotkaliśmy różne ślady zwierząt. Poszukałam na pinterest pomysłów na zabawę wykorzystując ciekawość chłopaków do rozpoznania śladów.


Wydrukowałam różne ślady zwierząt. W wieczku dużego pudełka po puzzlach przykleiłam ślady za pomocą taśmy klejącej. Zakleiłam dokładnie cały spód, żeby się mąka pod nią nie dostała.

Tak przygotowany spód posypałam mąką pszenną.

Wydrukowałam też komplet śladów wraz ze zdjęciami zwierząt do identyfikacji.


Chłopcy dostali pędzel do makijażu, którego już nie używam. 
Chłopcy pędzelkiem odgarniali mąkę. Po odsłonięciu śladów próbowali odgadnąć, porównać ślady odkryte z tymi, które mieli wydrukowane w celu identyfikacji zwierzęcia.









Jak się można było spodziewać w około również zrobił się bałagan ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz