niedziela, 4 sierpnia 2024

Obraz malowany bańkami mydlanymi

Tworzyć obrazy można na wiele różnych sposobów i wieloma materiałami. Uczyłam tego Agnieszkę, teraz pokazuję jak fajnie można się bawić sztuką moim bliźniakom.



 Płyn do baniek zabarwiłam bibułą. Do misek wlałam płyn i do każdej miski włożyłam kolorowy kawałek bibuły. Po chwili wystarczyło wyjąc bibułę i wycisnąć z niej płyn.





Do malowania można wykorzystać przyrządy do robienia baniek, można też zrobić je z butelek plastikowych.

A jak dodamy do płynu do baniek płyn do naczyń a na butelkę przymocujemy za pomocą gumki recepturki gazę wychodzą jeszcze fajniejsze dzieła.








Nie miałam tak dużego arkuszu, dlatego połączyłam kilka kartek 4A w jeden duży arkusz. Ponieważ zabawa nie należy do najczystszych tworzyliśmy na dworze. Niestety wiatr chciał nam zabrać nasze dzieło, dlatego przytrzymywaliśmy papier za pomocą zabawek ogrodowych. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz