wtorek, 2 kwietnia 2024

nauka przez zabawa - wieża kolorów

 Mimo, że z kolorami chłopcy są zaznajomieni, Olek po polsku a Marcin po polsku i angielsku to zabawy te dalej są dużą frajdą.

Dlatego często coś w tych klimatach dla chłopaków przygotowuję gdy jesteśmy w domu.



Wybrałam ze skrzyni z klockami te małe kwadratowe, wybrałam pasujące do nich kolorowe kredki.

Na kartkach papieru narysowałam wzory (wieże) do wykonania z klocków. Miałam również kilka wzorów z cyframi znalezionymi na pinterest, ale znalazłam tylko takie do maksymalnie cyfry 5 a potrzebowaliśmy wyższego poziomu trudności.

Tutaj nie tylko mamy zabawę kolorami, ale również włączamy liczenie ponieważ chłopcy liczyli z ilu klocków jest dana wieża.




















1 komentarz:

  1. Świetne są takie zabawy dla dzieci, połączone jednocześnie z nauką i rozwijaniem zdolności manualnych.
    Ale chłopcy już urośli!!!

    OdpowiedzUsuń