poniedziałek, 24 października 2022

Kartonik z nakrętkami- ćwiczymy małe rączki

 Kolejna propozycja żeby ćwiczyć małe rączki. Nie jest ładna ani kolorowa, choć można oczywiście kartonik pomalować ale dla nas tym razem nie kolor był ważny a nakrętki do odkręcania i dziurki do wrzucania klocków i innych małych zabawek.


Nieduży kartonik po jakiejś przesyłce, nakrętki wyjęte z pustych kartoników po mleku i klej na ciepło. To wszystko wystarczy do zrobienia ciekawej zabawki manualnej dla małych dzieci.


Nakrętki przykleiłam do kartonika. Odkręciłem i dopiero teraz wycinałem dziurki. Dzięki takiej kolejności miałam pewność że dobrze trafię na dziurki, które nie będą ani za duże ani za małe.


I to w zasadzie wszystko. Teraz już tylko wystarczyło dać zabawkę chłopakom. Najpierw odkręcali i zakręcali nakrętki.
A gdy to im się znudziło dałam im klocki (użyłam mini wersji jengi, klocki idealnie pasowały do naszych dziurek.
Kartonika od Olu nie zakręcałam, tylko zamknęłam na zakładkę. W ten sposób łatwiej było wyjąć klocki gdy już wszystkie wylądowały w kartonie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz