sobota, 18 września 2021

Kartonowy tort urodzinowy z niespodzianką

 W tym roku chłopcy kończą 2 lata, chodzą do żłobka i jako że Agnieszce cukierki do przedszkola i potem do szkoły pakowałam nieszablonowo to i dla chłopaków chciałam coś wymyśleć. Przejrzałam materiały, którymi dysponuje w domu i mój wybór padł na tort z kartonowego pudełka.




Pudełko jest kwadratowe, nie za duże ale wysokie. ,taki sześcianik.

Boczne ściany obkleiłam pianką od bambino,  użyłam do tego kleju na ciepło.dodatkowo z tej samej pianki uciekam wąskie paski i przykleiłam na bokach (po dwa na jednym)











Z brązowego filcu wycięłam "czekoladową polewę". Najpierw boki a na koniec wierzch.
Wymierzyłam go sobie za pomocą spodu mojego tortu, wyszedł ciutke większy kwadrat dzięki czemu ładnie naszedł na cały wierzch zasłaniając otwarcie. Wszystko przy pomocy kleju na ciepło.





Na torcie nie może zabraknąć świeczek, te z kolei wykonałam z tektury falistej.

Najpierw wycięłam ogniki, przykleiłam je po dwóch krótszych bokach całego arkusza A4 klejem na ciepło. Arkusz zrulowałam posklejać go klejem na ciepło co jakiś czas i na końcu skleiłam klejem na ciepło. Przeciełam w połowie tworząc dwie świeczki.




Tak przygotowane świeczki przykleiłam do tortu.


Kolorowe kwiatki z szyszek zostały mi jeszcze z poprzednich lat, jak zrobić kwiaty, zajrzyj TUTAJ
Przykleiłam je równie, klejem na ciepło.













W środku tortu znajdują się  kuleczki a w każdej z nich pieczątką i balonik.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz