czwartek, 10 października 2019

Pudełka pingwinki na cukierki

 Kolejny rok i kolejne urodzinowe pudełka na cukierki. Tym razem wybór Agi padł na "słodkie pingwinki".

Materiały:
- blok techniczny z czarnymi kartkami
- blok techniczny biały
- pomarańczowa kartka z bloku technicznego z kartkami kolorowymi
- nożyczki
- klej w sztyfcie
- kredki świecowe bambino
- dżety samoprzylepne w kształcie serduszek

Wykonanie:

Na kartce technicznej białej narysowałam szablon i wycięłam.
Obrysowałam go na kartkach czarnych, wycięłam i pozaginałam.




Poszczególne elementy oczu i brzuszka przerysowałam z szablonu i wycięłam, obrysowałam na papierze z bloku technicznego, powycinałam.
Kredkami bambino wykonałam obrys brzucha oraz oczu. Białą kredką skończyłam oczy.



Wszystkie elementy składowe przykleiłam klejem w sztyfcie. Przykleiłam serduszka a na koniec skleiłam pudełka w jedną całość.






A na koniec wkładamy do pudełeczek cukierki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz