niedziela, 22 lipca 2018

Teksturalne obrazki z foli i farby na dwa sposoby

Kolejny abstrakcyjny rysunek, tym razem malujemy  na folii aluminiowej.



Materiały:
- tektura
- sznurek lub klej na ciepło
- folia aluminiowa
- farby
- patyczki do uszu


Wykonanie:
Z tektury wycinamy kwadrat lub prostokąt, w przypadku obrazka ze sznurkiem wycięłam Agnieszce dwa małe kwadraty i nacięłam je po bokach w różnych odstępach.
Tektura dla kleju jest większa, tutaj pisakiem narysowałam wzór obrazka a potem klejem na ciepło obrysowałam po pisaku klejem.


W przypadku małych tekturek aga sznurek wetknęła w jedno nacięcie i owijała tekturę sznurkiem wtykając go w nacięcia.


Teraz nasze pracę owinęłyśmy folią aluminiową, Aga wygładziła swoje rękami, ja patyczkiem do uszu wygładziłam w miejscach gdzie jest klej.




Malowałyśmy farbami do tkanin o farbami akrylowymi a zamiast pędzli użyłyśmy patyczków do uszu.
Malowałyśmy tak aby nie zamalować wypukłych części.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz