piątek, 23 marca 2018

Stroik wielkanocny

Na spacerze znalazłam ładny kawałek kory i pomyślałam nad stroikiem z zajączkami.
Gdy już mialam wszystkie materiały na stole i zasiadłam do pracy moja Zmorka przyszła robić stroik ze mną. Czyli ona robiła coś swojego a ja swój pomysł miałam w planach zrealizować.

Skończyło się tym, że Agnieszka zagarnęła wszystkie zajączki i zrobiła im gniazdka a mnie nie został żaden zając a i mchu niewiele ;)
Po przymusowej zmianie koncepcji powstał stroik z ze skorupek po jajkach.



Materiały:
- kora
- mech
- skorupki po jajach
- świeczki w skorupkach
- bazie
- bukszpan
- klej na ciepło

Wykonanie:
Na korze klejem na ciepło przyklejałam skorupki dziurą do dołu a przestrzenie między nimi wypełniłam mchem.
W kilku miejscach dodałam bukszpan i bazie kotki.


Agnieszki gniazda wyglądają tak:



A mój stroik tak sie prezentuje:








Projekt dodałam do inspiracji DIY: INSPIRACJE - skorupki jaj


4 komentarze:

  1. Cudowny stroik! Dziękuje za udział w zabawie INSPIRACJE DIY - Skorupki z jaj. Byłoby nam niezmiernie miło gdyby pojawił się również link i banerek zabawy we wpisie. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Dziękuje za udział w zabawie INSPIRACJE DIY. Pozdrawiam i życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te świeczki w skorupkach, a i cały stroik bardzo ładny. Dziękuję za udział w Inspiracjach DIY. Pozdrawiam serdecznie :) - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń