poniedziałek, 12 czerwca 2017

łampki nad łóżko - kwiatki z butelki

Agnieszka ma lampkę misia, z którym śpi.  Po świętach zabrała sobie do łózka jeszcze krótki sznur lampek ledowych z choinki. Trochę się obawiałam, że może się w niego zaplątać a na ramie łóżka nie bardzo chciały się trzymać, nawet jak przyklejałam taśmą klejącą. 
Trzeba było wymyślić inny patent. I znalazł się, kwiatki a sznur na ścianie. Okazało się, że na ścianie się nie da (muszę wierzyć na słowo mężowi ;) więc trzeba było innego mocowania. Z pomocą przyszedł bambus z firanek (obciążniki z paneli), ale po kolei.
Wody mineralnej pijemy dużo więc materiał na kwiatki szybko został nazbierany. 

Odcinałam górną część butelki, potem kilka cięć i zaokrągleń i powstał wzór kwiatka.





Każdy kwiatek pomalowałam farbą akruylową, pierwsza warstwa biała

PO wyschnięciu nałożylma kolor właściwiwy. Kwiatki są kolorowe, wesołe.



W korkach zrobiłam dziurki przy pomocy świeczki i wykałaczki lub gwoździa ( co było pod ręką)

Do bambusa przywiązałam sznurek, zawinęłam kilka razy podklejając klejem na ciepło. Dopasowująć uprzednio do dwóch wiszących na tej ścianie półek z książkami.

Lampki powkładałam do kwiatków i podkleiłam klejem na ciepło aby nie wypadały.
Z kolei do bambusa przykleiłam taśmą klejącą.  Nie oszczędzałam na taśmie.
Potem powiesić i gotowe.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz